AVLYST! Barnelørdag: Nagila - de dansende kuene

Dato: 01.10.2022

FORESTILLINGEN ER DESSVERRE AVLYST GRUNNET SYKDOM. Vi ønsker velkommen tilbake en annen gang!

Har du sett en ku danse? Da Abu var barn passet han oldemorens kuer i landsbyen i Ghana, og han tok dem med ut på slettene for å spise gress. Noen ganger danset kuene. Abu spilte musikk og kuene danset. I Ghana har kuene nemlig sin egen musikk og dans. «Nagila» betyr ku-dans.

Kan du danse som en ku?

Musikk- og dansefortelling med deltakende barn.

Ved Abu Adonaba, Stephen Osono, Marianne Adonaba

Ca. 35 min

Alder: fra 3 år

Billetter legges ut for bestilling én uke før arrangementet.

Om du ikke benytter deg av billettene, vennligst avbestill.

Spørsmål? Ta kontakt på e-post

barnelordag@bergen.kommune.no

(e-posten besvares ikke i helgene og høytider)

Ved utsolgt arrangement:

Er det utsolgt kan man eventuelt oppsøke arrangementsstedet før forestilling for å høre om det er ledige uavhentede billetter.

Salget er avsluttet nå Friday, 30 September 2022
  • Saturday, 01. October 2022 - Saturday, 01. October 2022