Barnelørdag: Bjørnis og de røde prikkene

Dato: 22.10.2022

Isbjørngutten Bjørnis bor på Svalbard. En dag får han vondt i magen og han oppdager at det er røde prikker i maten. Av sin kloke venn Hvalen Ross, får Bjørnis vite at de røde prikkene kommer fra fabrikkene til menneskene og Bjørnis pønsker ut en plan å få det til å bli godt å leve på Svalbard igjen. Basert på bok av Sofie Cappelen.

Ved Fnugg teater

Varighet ca. 45 minutter

Alder: fra 3 år

Billetter legges ut for bestilling én uke før arrangementet.

Om du ikke benytter deg av billettene, vennligst avbestill.

Spørsmål? Ta kontakt på e-post

barnelordag@bergen.kommune.no

(e-posten besvares ikke i helgene og høytider)

Ved utsolgt arrangement:

Er det utsolgt kan man eventuelt oppsøke arrangementsstedet før forestilling for å høre om det er ledige uavhentede billetter.

Salget er avsluttet nå Saturday, 22 October 2022
  • Saturday, 22. October 2022 - Saturday, 22. October 2022