Billetter til kommunale arrangement

Barnelørdag: Bing Bang og Bongo (Tre Kompfyrer)

Dato: 29.10.2022

Beskrivelse

En interaktiv konsert med barnesanger i ny forkledning. Improvisasjon og humor står i fokus når de tre kompfyrene drar i gang det lille toget i Rio, Postmann Pat, Dyrene i Afrika, Rocketroll m.fl.

Ved Sigurd Ulveseth, Arild Seim, Helge Nyheim

Varer ca. 45 minutter

Alder: fra 3 år

Konserten vises i Småsalen i Fana kulturhus.

Billetter legges ut for bestilling én uke før arrangementet.

Om du ikke benytter deg av billettene, vennligst avbestill.

Spørsmål? Ta kontakt på e-post

barnelordag@bergen.kommune.no

(e-posten besvares ikke i helgene og høytider)

Ved utsolgt arrangement:

Er det utsolgt kan man eventuelt oppsøke arrangementsstedet før forestilling for å høre om det er ledige uavhentede billetter.

Bestill billetter

*Maks 4 billett(er) per handel
Salget er avsluttet nå Saturday, 29 October 2022
dager
  • Saturday, 29. October 2022 - Saturday, 29. October 2022
ganger
  • 14:00 — 15:00
    Fana kulturhus - Småsalen
    5221, Bergen
Aldersgruppe
Tilbakebetaling og avbestilling
  • På grunn av begrenset sitteplass, ber vi deg avbryte minst 48 timer før et planlagt arrangement. Dette gir oss muligheten til å fylle arrangementet.
    Du kan avbestille via telefon eller online her.
  • Avbestillinger gjort 7 dager eller mer i forkant av arrangementets dato, vil få 100% refusjon.
  • Avbestillinger gjort innen 3 - 6 dager før arrangementets dato vil få et tillegs gebyr på 20%.
  • Avbestillinger gjort innen 48 timer til arrangementet vil få et tillegs gebyr på 30%.