Billetter til kommunale arrangement

Avlyst - Barnelørdag: Bonillus

Dato: 29.10.2022

DENNE FORESTILLINGEN MÅ DESSVERRE AVLYSES GRUNNET SYKDOM.

Bry deg har fortsatt åpne dører med kafe o.l.

På en plass langt mot nord, der det er snø og is hele året, bor det en liten isbjørn som heter Bonillus. En dag blir bestevennen hans, Lille Bonille, borte. Alle i landsbyen er sikre på at det er reven Polaris som har fanget henne. Men det tror ikke Bonillus. Selv om noen rever er slue og sleipe, trenger ikke alle være det, sier Bonillus. En koselig og spennende historie, og et fortellerteater med mange flotte sanger.

Ved Ramona Sulen

Ca. 45 min

Alder: fra 3 år

Barnelørdag blir avviklet i samarbeid med Bry deg på Ådnahall kulturverksted.

Bry Deg åpner dørene kl.11.00 og setter frem ulike aktiviteter som passer både for små og store. Bry deg har også en liten kafé. Bry Deg er et lavterskeltilbud for alle med ulike aktiviteter både inne og ute.

Ådnahall kulturverksted en nyoppusset slik at rullestol og barnevogn har mulighet til å komme ser rundt i hele bygget.

Billetter legges ut for bestilling én uke før arrangementet.

Om du ikke benytter deg av billettene, vennligst avbestill.

Spørsmål? Ta kontakt på e-post

barnelordag@bergen.kommune.no

(e-posten besvares ikke i helgene og høytider)

Ved utsolgt arrangement:

Er det utsolgt kan man eventuelt oppsøke arrangementsstedet før forestilling for å høre om det er ledige uavhentede billetter.

Bestill billetter

*Maks 4 billett(er) per handel
Salget er avsluttet nå Thursday, 27 October 2022
dager
  • Saturday, 29. October 2022 - Saturday, 29. October 2022
ganger
  • 14:00 — 15:00
    Ådnahall kulturverksted
    5261, Indre Arna
Aldersgruppe
Tilbakebetaling og avbestilling
  • På grunn av begrenset sitteplass, ber vi deg avbryte minst 48 timer før et planlagt arrangement. Dette gir oss muligheten til å fylle arrangementet.
    Du kan avbestille via telefon eller online her.
  • Avbestillinger gjort 7 dager eller mer i forkant av arrangementets dato, vil få 100% refusjon.
  • Avbestillinger gjort innen 3 - 6 dager før arrangementets dato vil få et tillegs gebyr på 20%.
  • Avbestillinger gjort innen 48 timer til arrangementet vil få et tillegs gebyr på 30%.