Barnelørdag: Den lille prinsen

Arrangør: Barnelørdag i bydelene

Dato: 11.02.2023

En tverrestetisk barneforestilling med musikk og dans.

Den Lille Prinsen fra Asteroide B612 bestemmer seg en dag for å dra på oppdagelsesferd ut i verdensrommet. På sin ferd møter han mange spennende mennesker og dyr, blant annet en rev som forteller en viktig hemmelighet.

Forestillingen Den lille prinsen er basert på boken av Antoine de Saint-Exupéry. Fortellingen åpner døren til en verden hvor barn og voksne kan møtes i filosofien om livets små og store spørsmål.

Ved Moonmade produksjoner - Ine Terese Hogstad, Hanne Vatnøy og Stine Eliise Eikefet

Ca. 40 min.

Alder: fra 3 år

Reis kollektivt til Barnelørdag

Ny-Krohnborg kultursenter: Buss-stopp Blekenberg/ Solheimsviken. Bybane-stopp Danmarksplass.

Billetter legges ut for bestilling én uke før arrangementet.

Om du ikke benytter deg av billettene, vennligst avbestill. Alle må ha billett, både voksne og barn.

Oppmøte senest et kvarter før arrangementsstart. Av hensyn til kunstnerne på scenen ber vi publikum respektere oppmøtetiden.

Spørsmål? Ta kontakt på e-post

barnelordag@bergen.kommune.no

(e-posten besvares ikke i helgene og høytider)

Ved utsolgt arrangement:

Er det utsolgt kan man eventuelt oppsøke arrangementsstedet før forestilling for å høre om det er ledige uavhentede billetter.

Arrangør: Barnelørdag i bydelene, Kulturetaten

Salget er avsluttet nå Saturday, 11 February 2023