Barnelørdag: Når Valen danser

Dato: 21.05.2022

Hva skjer når en klassisk pianist møter en trommis? Annabel og Lars går på oppdagelsesferd i et pianostykke av Fartein Valen. I denne forestillingen stiller vi spørsmål ved hva det er som gjør musikk til musikk. Hvordan blir lyd til musikk? Hvorfor er stillhet er en del av musikken? Kanskje finner de sammen med barna noen mulige svar? Barna blir oppmuntret til å oppdage og utforske egne følelser som oppstår og aktiveres i møte med musikken. Det er morsomt, vakkert, lærerikt og det finnes ikke noe fasitsvar.

Ved Annabel Guaita og Lars Kolstad

Varighet ca. 60 min.

Alder: 5-10 år

Billetter legges ut for bestilling én uke før arrangementet.

Om du ikke benytter deg av billettene, vennligst avbestill.

Spørsmål? Ta kontakt på e-post

barnelordag@bergen.kommune.no

(e-posten besvares ikke i helgene og høytider)

Ved utsolgt arrangement:

Er det utsolgt kan man eventuelt oppsøke arrangementsstedet før forestilling for å høre om det er ledige uavhentede billetter.

Salget er avsluttet nå Saturday, 21 May 2022
  • Saturday, 21. May 2022 - Saturday, 21. May 2022