Familieverksteder kl. 14.30–16

Dato: 15.04.2023

14.30-16 VERKSTED

Bare en prikk – 0.10 og 0.11: 94 år gamle Yayoi Kusama lager kunst med prikker – mange prikker: Kjempestore malerier, skulpturer og rom med prikker så langt øyet rekker, blinkende lys i speilrom, og flytende speilballer i vann i naturen. Inspirert av Kusamas uendelighetsunivers lager vi en installasjon som kan minne om verdensrommets stjernehimmel og havets koralldyr. Kunstpilotene – Annette og André Marandon. Fra 4 år.

KLAKX: Byggesett som utfordrer fantasien. Av Stefan Gustin. Uten formidler. Fra 3 år.

Billetter gjøres tilgjengelig på denne siden 7 dager før arrangementet.

Om du ikke benytter deg av billettene, vennligst avbestill.

Spørsmål? Ta kontakt på e-post: barnaskulturhus@bergen.kommune.no (e-posten besvares ikke lørdager og søndager).

Salget er avsluttet nå Saturday, 15 April 2023
  • Saturday, 15. April 2023 - Saturday, 15. April 2023