Bærekraftig frokost - FutureBuilt i Bergen

Arrangør: Bærekraftig frokost

Dato: 19.04.2023

Møtet er nå fulltegnet, men det vil bli ledige plasser igjen dersom det kommer avmeldinger. Møtet blir også strømmet.

FutureBuilt er et innovasjonsprogram og utstillingsvindu for de mest ambisiøse aktørene i byggenæringen. Visjonen er å vise at det er mulig å utvikle den bærekraftige og attraktive nullutslippsbyen.

I perioden 2010 – 2022 har FutureBuilt bidratt til å realisere 71 forbildeprosjekter på Østlandet og nå er FutureBuilt endelig etablert i Bergen med ambisjoner om flotte forbildeprosjekter på Vestlandet.

Men hva betyr det å være et FutureBuilt-prosjekt og hvilke fordeler ser aktørene i bransjen ved det å være med i dette kvalitetsprogrammet?

Bærekraftig frokost er et samarbeid mellom Bergen kommune, Vestland fylkeskommune, Statsforvaltaren i Vestland, Husbanken, Høgskulen på Vestlandet, Bergen Arkitekthøyskole og Universitet i Bergen.

Møtet blir strømma. Lenke til streaming her.

Program:

08:00 Frokost