Barnas kulturhus: Miss Tati

Arrangør: Barnas kulturhus

Dato: 06.04.2024

13–13.45 FORESTILLING

Miss Tati: Bli med på en reise inn i Tatis musikalske verden og opplev hennes unike miks av soul, hip hop og RnB. Tatiana Palanca, Liliana Palanca og Eirik Blåsternes Fra 3 år.

13.45-16 VERKSTED

Imaginarium: Kollografi – Barna lager egne trykkplater og prøver seg med trykk. Avtrykk kan tas på flere fargerike bakgrunner. Tema: Slott. Marta Rostecka. Fra 3 år.

Naturvev: Lag din egen vev med materialer fra naturen. Vi bruker ull, tre, bark, tekstil og vever sammen. Maria Victoria H. Høeg. Fra 3 år.

Lego: Bygg og lek. Uten formidler. Fra 3 år.

Klakx: Byggesett som utfordrer fantasien. Av Stefan Gustin. Uten formidler. Fra 3 år.+

Foto: Francisco Munoz

Billetter legges ut for bestilling én uke før arrangementet.

Om du ikke benytter deg av billettene, vennligst avbestill. Alle må ha billett, både voksne og barn.

Oppmøte senest et kvarter før arrangementsstart. Av hensyn til kunstnerne på scenen ber vi publikum respektere oppmøtetiden. Huset åpner dørene kl. 12.30.

Spørsmål? Ta kontakt på e-post: barnaskulturhus@bergen.kommune.no (e-posten besvares ikke i helgene og høytider)

Ved utsolgt arrangement: Sjekk denne siden for eventuelt avbestilte billetter. Du kan eventuelt også oppsøke Barnas kulturhus før forestilling for å høre om det er ledige uavhentede billetter.

Forestillinger og verksteder på BKH er ment å skulle nå flest mulig barn. Vi ber derfor om at voksne publikummere alltid er i følge med barn

Salget er avsluttet nå Saturday, 06 April 2024
  • Saturday, 06. April 2024 - Saturday, 06. April 2024