13–13.45 FORESTILLING

Sans: Hvordan høres en lyd ut om du oppdager den for første gang? Hvordan føles det når kroppen din begynner å bevege seg uten at du selv har kontroll over den? Sammen dykker vi inn i et energisk og analogt eventyr fylt med undring og nærvær. Med kraftfulle rytmer fra Boogie, break og beatbox utforskes ulike måter å kommunisere på. Piero Issa og Ole Petter Knarvik. Fra 3 år. Forestillingen er støttet av Kulturrådet.

13.45–16 VERKSTEDER

Danse-workshops med Ole Petter og Piero: Lær kule dansetrinn fra breakdance og hiphop koreografier til gøy musikk med danserne fra forestillingen Sans. Balansere på hendene, spinne på knærene, stå på hodet, skli bortover gulvet m.m. Ole Petter Knarvik og Piero Issa. Fra 3 år.

Klakx: Byggesett med mange muligheter. Av Stefan Gustin. Uten formidler. Fra 3 år.

Billetter legges ut for bestilling én uke før arrangementet.

Om du ikke benytter deg av billettene, vennligst avbestill. Alle må ha billett, tilbudet er for barn sammen med sine foresatte.

Oppmøte senest et kvarter før arrangementsstart. Av hensyn til kunstnerne på scenen ber vi publikum respektere oppmøtetiden. Huset åpner dørene kl. 12.30.

Spørsmål? Ta kontakt på e-post: barnaskulturhus@bergen.kommune.no (e-posten besvares ikke i helgene og høytider)

Ved utsolgt arrangement: Sjekk denne siden for eventuelt avbestilte billetter. Du kan eventuelt også oppsøke Barnas kulturhus før forestilling for å høre om det er ledige uavhentede billetter.

Bestilling vil åpne Saturday, 28 September 2024
  • Saturday, 05. October 2024 - Saturday, 05. October 2024