REDIS-kurs: Sykurs for barn og unge (Fana)

Dato: 17.09.2024

Barna får en kort innføring i sikkerhet og enkel bruk av symaskinene. Deretter velger de seg et lite syprosjekt i gjenbruksmaterialer, og får veiledning på dette.
Dette kurset passer både for nybegynnere og for dem som er litt øvet, og man får veiledning på det nivået man er. Her er det mest fokus på mestring av søm og å fullføre et lite syprosjekt.

Passer fra 12 år og oppover.
Om barn under 12år ønsker å delta så må de ha med seg en forelder som kan være med dem. Det er kun barnet det trengs å bestille billett til.

Salget er avsluttet nå Tuesday, 17 September 2024
  • Tuesday, 17. September 2024 - Tuesday, 17. September 2024