Bading og bowling på Vestkanten

Arrangør: Etat for idrett

Dato: 10.10.2024

Har du lyst å bli med på bading og bowling på Vestkanten?

Tirsdag og torsdag i høstferien vil vi arrangere dagsutflukt til Vestkanten for å bade og spille bowling. Tre aktivitetsledere vil følge deltakerne på de ulike utfluktene og passe på at alle får en fin dag.

Utfluktene er for deg som er født i 2010-2013 og går på 5.-7. trinn. Eldre ungdommer er også velkommen, skriv fødselsåret i informasjonsfeltet i påmeldingen.

Tirsdag 8. oktober og torsdag 10. oktober (velg dato i påmeldingsskjemaet)
To aktiviteter på en dag; bading og bowling. Vi begynner dagen med bading i bassengene og skliene på Vannkanten. Deretter drar vi i underetasjen å spiller bowling med musikk og discolys.

Oppmøte: Utenfor inngangen til Vannkanten klokken 09.45. Vi er ferdig klokken 15.00.

Praktisk informasjon til foreldre:

Klær
Ta med badetøy, håndkle, dusjsaker og skiftetøy.

Mat
Barna må ha med seg mat og drikke. Send gjerne med barnet ditt ekstra niste eller frukt. Barna blir ekstra sulten når de er mye i aktivitet.

Foto eller film av barn som deltar på leir
I påmeldingsskjemaet kan du krysse av for om barnet ditt kan bli tatt bilde av på leir. Vi tar kun bilder av barnet dersom du som forelder har akseptert det i påmeldingsskjemaet.

Bildene vil bli lagret i to år og kan bli brukt til kommunal markedsføring og redaksjonell omtale om kommunens aktivitetstilbud, for eksempel på kommunen sine nettsider, sosiale medier eller på informasjonsskjermer i idrettshaller. Dersom journalister ønsker å lage en sak om leirene våre vil vi sende ut ny forespørsel om å få ta bilde og intervjue barna.

Pris og påmelding/avmelding
Det koster 250 kroner per dag for å delta. Dette må du betale når du melder barnet ditt på aktiviteten. Du vil umiddelbart motta bekreftelse på e-post om at bestillingen er ok.

Gratisplass
Kan du ikke betale? Da kan barnet ditt få delta gratis eller bruke aktivitetskort. Når du melder barnet ditt på, kan du `krysse av’ for gratisplass. De som jobber på leiren, vil ikke få vite hvilke barn som deltar gratis.

Aktivitetsdag - unike grupper
NOK 250.00