Fredag 18. og mandag 21. oktober kl. 10 og 11.30. Jens Brun & De Hattmakers - Mads Berven, Kai Taule, Kenneth Kapstad. Fra 3 år.

MUSIKK: Inspirert av store soul- og funk-muskere som bl.a. Prince og James Brown får gamle klassikere ny språkdrakt; Eg Føler meg Bra (I Feel Good), Kjeksmaskin (Sexmachine), Sofaen E En God Ting (Get Up Offa That Ting), Pjuskevær (Pushover), Har Du Handlet? (Hard To Handle).

Foto: Cecilie Thorkaas

Kontakt oss på epost; barnaskulturhus@bergen.kommune.no dersom du vil:

Bestille plass i vår kafé, hvor medbrakt mat kan nytes

Avbestille billetter

Sette dere på venteliste