Bydetektivene slår til!

Tirsdag, onsdag og torsdag 3.–19 september kl. 10–13. Elisabeth Hoff. Oppmøte: Barnas kulturhus, Kalmargaten 6. Avsatt tid for medbrakt lunsj.

Maks 25 barn pr. formidling. 3.–4. trinn.

Vi inviterer til formidling og byvandring i området rundt Nøstet/Nordnes. Dette er et område med mange ulike og unike bygninger og byrom hvor alle har sin historie å fortelle om Bergen. Det blir samtale og tegning knyttet til temaene by, byhistorie og arkitektur. Våre bydetektiver skal, etter innføring i byggeteknikk og arkitekturhistorie, oppdage spor i byen.

NB! Gruppebillett. Maks 25 barn.

Ved spørsmål eller eventuell avlysning, send mail til elisabeth.hoff@bergen.kommune.no

Bestilling vil åpne Thursday, 08 August 2024
  • Tuesday, 03. September 2024 - Thursday, 19. September 2024