Teskjekjerringas jul - fredagsforestillinger

Dato: 06.12.2024

Fredag 29. november, samt mandag 2., fredag 6. mandag 9. og mandag 16. desember kl. 10 og 11.30. Lys Levende Adele. Fra 3 år.

TEATER: Kom i julestemning med denne koselige forestillingen basert på Alf Prøysens fortellinger. Her møter vi ikke bare kjerringa sjøl, men også mannen hennes, fru Lykkefryd, Kari i Lia og snekker Andersen, alt utført av en og samme skuespiller. Teskjekjerringas jul byr på raske kostymeskift, figurspill, fysisk teater, humor og løssluppen lek med roller.

Kontakt oss på epost; barnaskulturhus@bergen.kommune.no dersom du vil:

Bestille plass i vår kafé, hvor medbrakt mat kan nytes

Avbestille billetter

Sette dere på venteliste